Thursday, July 31, 2014

Girls, thank you for the fun! (#6)


* Maria, din ciclul "ce-i prea mult strică":
   - "Gata! Nu mai citesc poezii că mă doare burta de la atâta poezie."
   - "Mami, nu mai îmi da atâta supă că mă doare piciorul de la atâta supă."

*
Maria: "Ăsta e un miel de cal."

* Ilaria în loc de "congelator": "colangetor" sau "celangotor" (anagramă perfectă a literelor!)

* Maria, dacă o supărăm cu ceva, ne spune aşa:
- mie: "Nu mai sunt mămica ta!"
- lui Adi: "Nu mai sunt tăticul tău!"

* Eu: Ilaria, unde vrei să mergi în vacanţă, la Sighi sau la Zărneşti?
Ilaria: La Sighi
Eu: De ce?
Ilaria: Păpuşa de la Sighi îmi place mai mult

*
Maria: De ce te-ai colorat cu carioca pe picioare?
Ilaria: Aşa, ca să fiu o doamnă faină.

* primul proiect ptr. grădi - colaj despre protecţia mediului. 
Cum subiectul e prea avansat ptr. Ilaria la vârsta asta, i-am explicat cum protejează ea deja mediul şi am repetat cu ea ce le va povesti colegilor că se întâmplă în fiecare poză a colajului. La partea cu stinsul luminii, făcusem cam 20 de poze şi îi dădusem mereu indicaţii: "Te întinzi spre partea de sus a întrerupătorului, îl atingi, dar nu îl apeşi, ca să-ţi fac o poză bună." Când a venit timpul să explice poza, explicaţia ei a fost: "Aici mă prefac că sting lumina."

* Mariei îi place mult să povestească din cărţi. Luptele cu Ilaria sunt la ordinea zilei, de multe ori povestile ei conţinând si pasaje de genul: "Eu am ajuns prima. Ba nu, eu am ajuns prima." sau: "Ăsta e pantoful meu. Ba nu, e al meu."

* Intrăm în casă de la o petrecere, cu 2 baloane identice. După câteva minute unul dintre ele se sparge. În clipa următoare fetele în cor:
Ilaria: S-a spart balonul lu' Maria
Maria: S-a spart balonul lu' Ilaria

* Fetele învaţă despre rimă. Trebuie sa competeze ultimul cuvânt sau cel puţin o parte din el. De mult nu am mai găsit o activitate atât de distractivă pentru noi toţi!
Doar 2 mostre:
Ilaria:
În poze toţi copiii sunt cuminţi
Tăcuţi şi nemişcaţi ca nişte... statui

Maria:
Musafirii au plecat
Tare bine ne-am distrat!
Nici nu simţi când timpul trece,
Daca râzi si poţi... perete!

Pin It

1 comment:

buni Mariuta said...

inocenta ,,la brat,, cu voia buna !......amintiri, amintiri.....cele mai faine sunt, ale copilariei !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...